منو - دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

آموزشی RSS Feed

در این دسته بندی انواع آموزش های مربوط به لباس و پارچه ها قرار میگیرد

rakhtstore ۲۰ اوت 0 1095
مراکش، کشوری مملو از رنگ و اصالت که در شمال غربی آفریقا واقع شده و جزو کشورهای پیشتاز در صنعت پارچه است و در این صنعت همچنان با کشورهای اروپایی رقابت ..
rakhtstore ۰۱ اوت 0 75
شلوار جین جزو آیتم های اصلی کمد لباسه، اما شلوار جین خوش دوخت و با سنگشور جذاب اصلی ترین آیتم کمد خوش استایل هاست، پس اگر شما هم میخوایید با یه شلوار ..
rakhtstore ۲۸ ژوئیهٔ 0 65
با شروع فصل تابستان و پوشیدن لباسهای روشن، با چالش همیشگیه عرق کردن وجا موندن لک عرق مخصوصا روی زیر بغل لباسامون مواجه میشیم، برای حذف این لکه ها روشه..
rakhtstore ۰۱ مهٔ 0 879
اگر شما از دسته افرادی هستید که به شلوار های رنگ و رو رفته و کمرنگ علاقه مندید و یا شلوار قدیمی رنگ تیره ای دارید که دنبال روشن کردن رنگ شلوار جین تان..
rakhtstore ۲۴ آوریل 0 274
 چگونه شلوار جین را زاپدار کنیم؟شلوار زاپ دار در مدل های مام، بگ، جذب و ... یکی ازمحبوب ترین شلوارهای حال حاضر است. تاریخچه این شلوار به 1800م..
rakhtstore ۰۶ مارس 0 268
بدن انسان فرم های مختلفی دارد فقط کافی است که آن را تشخیص دهید و استایل مناسب خود را داشته باشید ، در این باره گروه تولیدی پوشاک رخت که به صورت تخصصی ..
rakhtstore ۱۰ فوریهٔ 0 364
تفاوت های شلوار مام فیت و مام استایلبرای داشتن استایلی شیک و مطلوب آگاهی داشتن نسبت به تفاوت های شلوار مام فیت و مام استایل و... ضروری است ، در ..
rakhtstore ۰۷ فوریهٔ 0 578
رنگ کردن مجدد لباس مشکیقطعا براتون پیش آمده که شلوار جین مشکی شما بعد از چندبار شستشو تغییر رنگ داده است و این مسئله خصوصا در مورد شلوار جین م..
rakhtstore ۰۵ فوریهٔ 0 255
 چند ترفند برای شستن لباس مشکیاگر شما هم جزو کسانی هستید که از رنگ مشکی در انتخاب لباس هایتان بیشتر استفاده می کنید و دوست دارید که بیشتر درباره نحو..
rakhtstore ۳۱ ژانویهٔ 0 416
در این مقاله بسیار مفید گروه تولیدی پوشاک مجموعه رخت میخواهد که درباره ی انواع لکه و روش پاک کردن آن از روی لباس های نخی، جین، کتان و... بپردازد و د..
rakhtstore ۲۹ ژانویهٔ 0 202
روش جدا کردن آدامس از لباس !درست است که آدامس  یک خوراکی پرطرفدار بین همه است ولی گاهی میتواند با چسبیدن به لباس هایمان بسیار آزار دهنده شود  شاید ش..
rakhtstore ۲۵ ژانویهٔ 0 8176
چطور لکه خودکار را از روی شلوار جین پاک کنیممهم نیست لباس جین شما چقدر گران‌قیمت است یا چه مدت  از پوشیدن  آن گذشته  است  و یا تا چه اندازه مراقبشا..
نمايش 1 تا 12 از 14 (2 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر ناموجود است لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود 

نام
موبایل
توضیحات